|
|
|
|
|
Geregistreerd bij KvK te Groningen onder nr.: 2089795 |
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
Aerotronic's Forum Gebruikerservaringen & informatie
|
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Kwintaal
Geregistreerd op: 7-3-2008 Berichten: 148
|
Geplaatst: Zo Jan 25, 2009 8:21 pm Onderwerp: niet nieuw op het forum, maar nieuwe heli!! |
|
|
jaaaaaa, het is dan toch eindelijk zover.
vorig jaar heb ik voor mijn verjaardag een Lama V4 gekocht, en hiermee ben ik het hele jaar mee in de weer geweest.
nu heb ik toch de knoop doorgehakt en een nieuwe heli gekocht. (eigenlijk ook voor mijn verjaardag, maar alleen een paar maanden eerder)
na zoveel vergeleken te hebben is het een Belt CP geworden.
ik hoop dat ik de techniek van de heli snel leer kennen. (in ieder geval is er meer in te stellen en af te regelen als bij een Lama)
dat zal ook niet het probleem zijn
het vliegen zal ook een hele nieuwe dimensie aan de hobby geven.
tot vliegs,
Roy. |
|
Naar boven |
|
|
Kwintaal
Geregistreerd op: 7-3-2008 Berichten: 148
|
Geplaatst: Za Jan 31, 2009 1:21 pm Onderwerp: |
|
|
wat een machine, hij zit goed in elkaar en ziet er ook nog goed uit.
bij het controleren vond ik toch nog wat verbeterpuntjes.
niet alle ballinks zijn bv spelings loos. en bij het starten kon ik de gashendel niet verder krijgen dan +/- 20% want dan hobbelde en wobbelde de hele machine door elkaar.
niet helemaal in paniek (eigenlijk wel) dacht ik dat hij nu al kapot was of ergens krom.
nadat ik de rotorbladen gedemonteerd had en nog eens probeerde, waren Alle! ! trillingen verdwenen. dit is zoals de heli voorgesteld word ...kippenvel wat een apparaat (natuurlijk helemaal als je een Lama gewend bent)
alleen dan nog even de rotorbladen balanceren..
Mvg,
Roy. |
|
Naar boven |
|
|
Marcel88
Geregistreerd op: 17-12-2008 Berichten: 7
|
Geplaatst: Di Feb 10, 2009 11:26 am Onderwerp: |
|
|
Kwintaal schreef: |
wat een machine, hij zit goed in elkaar en ziet er ook nog goed uit.
bij het controleren vond ik toch nog wat verbeterpuntjes.
niet alle ballinks zijn bv spelings loos. en bij het starten kon ik de gashendel niet verder krijgen dan +/- 20% want dan hobbelde en wobbelde de hele machine door elkaar.
niet helemaal in paniek (eigenlijk wel) dacht ik dat hij nu al kapot was of ergens krom.
nadat ik de rotorbladen gedemonteerd had en nog eens probeerde, waren Alle! ! trillingen verdwenen. dit is zoals de heli voorgesteld word ...kippenvel wat een apparaat (natuurlijk helemaal als je een Lama gewend bent)
alleen dan nog even de rotorbladen balanceren..
Mvg,
Roy. |
Ha! gefeliciteerd met je belt! hopen op vele crashvrije vlieg uren!!
Succes ermee |
|
Naar boven |
|
|
Kwintaal
Geregistreerd op: 7-3-2008 Berichten: 148
|
Geplaatst: Do Feb 12, 2009 10:56 am Onderwerp: |
|
|
te laat
tis al gebeurd, maar wel p'as na 6 volle batterijladingen hooveren.
(+/- 40 minuten per lading bezig met stijgen en landen )
tis ook eigen schuld, want dit hooveren heb ik binnen gedaan, en toen stond er een tafelpoot in de weg.
schade: 2 rotorbladen, feathering shaft en het hoofd tandwiel(ja die kon er niet tegen dat de rotor plots gestopt werd)
in ieder geval bedankt voor de wens, hopelijk worden deze crash vrije uren wel langer.
Mvg,
Roy. |
|
Naar boven |
|
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls
|
|
|