Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
JanD
Geregistreerd op: 11-11-2009 Berichten: 4
|
Geplaatst: Za Nov 21, 2009 8:57 pm Onderwerp: Bestelling niet geleverd en geen reactie op e-mail. |
|
|
Op woensdag 11 november een bestelling geplaatst (Bestelnummer: 8954) en geld via i-Deal overgemaakt. Wel bevestiging van bestelling per e-mail ontvangen, verder een totale stilte. Nu na 10 dagen nog niets ontvangen.
Hierna 2x e-mail nagestuurd en geprobeerd (zonder succes) te bellen. Helaas geen reactie, ik begin mij zorgen of aerotronic een malafide onderneming is, wel bestellingen accepteren en geld incasseren, niet uitleveren.
Wie weet wat er hier aan de hand is?
Wie heeft vergelijkbare of juist goede ervaring?
Heeft iemand tips wat nu te doen? |
|
Naar boven |
|
|
Kwintaal
Geregistreerd op: 7-3-2008 Berichten: 148
|
Geplaatst: Ma Nov 23, 2009 10:32 am Onderwerp: |
|
|
bellen, maar wel op de juiste tijdstippen. |
|
Naar boven |
|
|
JanD
Geregistreerd op: 11-11-2009 Berichten: 4
|
Geplaatst: Ma Nov 23, 2009 12:18 pm Onderwerp: |
|
|
@Kwintaal
Bellen is geprobeerd binnen en later ook buiten de juiste tijdstippen.
Alle keren werd er niet opgenomen. Na enige tijd wordt er doorgeschakeld naar een antwoordapparaat. Er is een bericht ingesproken. |
|
Naar boven |
|
|
nick2
Geregistreerd op: 20-6-2006 Berichten: 114
|
Geplaatst: Do Nov 26, 2009 4:35 pm Onderwerp: |
|
|
ik ben onderhand ook wel bekend bij Aldert met mn bestellingen maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.
echt heel vreemd. |
|
Naar boven |
|
|
nick2
Geregistreerd op: 20-6-2006 Berichten: 114
|
Geplaatst: Do Nov 26, 2009 4:35 pm Onderwerp: |
|
|
ik ben onderhand ook wel bekend bij Aldert met mn bestellingen maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.
echt heel vreemd. |
|
Naar boven |
|
|
JanD
Geregistreerd op: 11-11-2009 Berichten: 4
|
Geplaatst: Ma Nov 30, 2009 12:18 pm Onderwerp: |
|
|
Ondertussen heb ik contact gehad met Aldert (via ander telefoon nummer uit de telefoongids) en heb de uitstaande bestelling besproken. Helaas was het bestelde niet op voorraad (waarschijnlijk doordat dit product 'afgehaald' was waardoor de voorraad teller op de webshop niet juist was). Het duurt wel even (meer dan een maand?) voordat nieuwe voorraad binnen komt. Helaas was dit voor mij geen optie omdat ik het bestelde voor 'de Sint' binnen wilde hebben. Aldert heeft nog even gekeken of hij via, via sneller kon regelen en heeft ook een alternatief product wat wel snel leverbaar is aangeboden. Beide opties bleken geen oplossing waarna wij overeen gekomen zijn dat het geld spoedig wordt teruggestort.
Voor de telefonische onbereikbaarheid gaf Aldert als mogelijke verklaring een technische storing. Hij had de dagen daarvoor enkele keren de telefoon horen overgaan maar na opnemen was er alleen een grote stilte.
Al met al verdient de slechte bereikbaarheid niet een schoonheidsprijs. De gelukte telefoongesprekken waren positief en constructief. De ultimieme test is nu of en wanneer het geld terug komt. Op de een of andere manier heb ik, ondanks de slechte start, hier wel vertrouwen in.
Ondertussen heb ik via een andere webshop, het produkt in huis. Nu de terugstorting nog... |
|
Naar boven |
|
|
JanD
Geregistreerd op: 11-11-2009 Berichten: 4
|
Geplaatst: Di Dec 15, 2009 4:30 pm Onderwerp: |
|
|
Het geld is na nogmaals 2x hierover gebeld te hebben, binnen.
Ruim een week na de afspraak dat geld z.s.m. overgeschreven zou worden nog eens gebeld. Excuses voor het nog niet overmaken, maar het zou dezelfde avond overgeschreven worden.
Na 4 dagen (2 werkdagen) nog geen geld binnen dus nogmaals gebeld, nu om misverstanden etc. te voorkomen, tijdens het gesprek online het bedrag overgemaakt. Na 1 dag was het inderdaad binnen. Eind goed al goed.
Ik krijg de indruk, gebaseerd op de berichten in dit forum en mijn ervaring, dat bestellingen bij aerotronic.nl zolang alles op voorraad is meestal wel goed en snel afgehandeld worden. Mocht de bestelling niet op voorraad zijn of niet correct geleverd dan blijkt aerotronic een minder ideale zakenpartner. Aerotronic.nl blijkt dan moeilijk bereikbaar (e-mail wordt niet beantwoord en telefoon niet opgenomen). Nadat contact is gelegd blijkt het (soms?) dat een oplossing niet optimaal (traag etc.) afgehandeld wordt. Iets om over na te denken voor toekomstige bestellingen... |
|
Naar boven |
|
|
|