Geplaatst: Di Dec 23, 2008 5:44 pm Onderwerp: ff voorstellen
Hoihoi
ff voorstellen, ik ben gerard (haha 33 jaar) net mijn lama binnen gekregen en sta te popelen tot mijn batterijen vol zijn.
Ben aangestoken door het heli virus door een keer meet een picooz tandem te vliegen (kinderspul) en na wat speurwerk de beslissing genomen om met de lama v4 te beginnen met deze zeer leuke manier van tijdverdrijf.
Ik heb het forum al aardig uitgeplozen en heb al zeer veel nuttige info opgedaan om aardig wat vlieg plezier te gaan ondervinden ( hahaha hoop ik tenminste als ik alles een beetje heel kan houden hier in mijn kleine woonkamer).
Als er hier mensen zijn uit omgeving den bosch die een leuke binnen ruimte weten laat t maar ff weten.
iedereen fijne feesdagen en veel vliegpelzier voor 2009 gewenst!!!!!
Leuk om te zien hoeveel enthousiasme je al hebt voordat je eerste vlucht zelfs begonnen is. Veel mensen in Nederland beginnen inderdaad met een Lama omdat die vrij stabiel en beginner-vriendelijk is om de basis onder de knie te krijgen. Ik probeer zelf online ook liever hobby’s en platforms te vinden die gewoon ontspannen en overzichtelijk aanvoelen. Zo kwam ik via een forum bij casinosky terecht toen ik iets zocht om ’s avonds even te ontspannen. In het begin verloor ik een paar kleine inzetten op slots, maar later kreeg ik tijdens een bonusronde ineens een onverwachte winst.
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls
woensdag 24 juni, 2026
112899616 pageviews sinds woensdag 01 februari, 2006