Home » Forum » Coaxiaal (Lama & Robins) » lama v3 vliegt achter uit Login Inloggen   
Categorieën
Winkelwagen more
Uw winkelwagen
is leeg
Snel Zoeken
 
In beschrijving zoeken
Uitgebreid Zoeken
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
 Herinner mij
      Lees dit eerst!
 

Wachtwoord vergeten?
Account aanmaken
Informatie Centrum
ForumForum
Neem contact opNeem contact op
Over AeroTronicOver AeroTronic
BestandenBestanden
Welke korting krijg ik?Kortingen
Tips & handige infoHelppagina
Verzenden & RetournerenVerzenden & Retourneren
Privacy verklaringPrivacy verklaring
Algemene VoorwaardenAlgemene Voorwaarden
Alle ProductenAlle Producten
Site MapSite Map
Geregistreerd bij KvK te
Groningen onder nr.: 2089795
Aerotronic's Forum forum index Aerotronic's Forum
Gebruikerservaringen & informatie
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   RegistreerRegistreer   

lama v3 vliegt achter uit

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Aerotronic's Forum forum index -> Coaxiaal (Lama & Robins)
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jeroenheikamp



Geregistreerd op: 21-8-2007
Berichten: 7

BerichtGeplaatst: Di Aug 21, 2007 6:18 pm    Onderwerp: lama v3 vliegt achter uit Reageer met quote

wie weet wat je kan doen als je lama v3 achter uit vliegt(en cracht) ik hoor het graag groeten jeroen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
endeavour



Geregistreerd op: 24-7-2007
Berichten: 6

BerichtGeplaatst: Di Aug 21, 2007 11:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

accu verder naar voren plaatsen (heli moet exact rechthangen als je deze bij de rotoras vastpakt), controleren of de rotorschijf exact rechtstaat (anders trimmen of servo armpje aanpassen)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
jeroenheikamp



Geregistreerd op: 21-8-2007
Berichten: 7

BerichtGeplaatst: Wo Aug 22, 2007 3:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ok bedANKT ik ga het proberen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
jeroenheikamp



Geregistreerd op: 21-8-2007
Berichten: 7

BerichtGeplaatst: Vr Aug 24, 2007 8:42 am    Onderwerp: Reageer met quote

hallo
het is gelukt de heli vliegt heel goed bedankt

jeroen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
endeavour



Geregistreerd op: 24-7-2007
Berichten: 6

BerichtGeplaatst: Vr Aug 24, 2007 9:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

En, wat was het? De accu niet in het zwaartepunt of de swashplate niet recht?
Nu dus wat oefenen en echt vliegen. Veel succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
jeroenheikamp



Geregistreerd op: 21-8-2007
Berichten: 7

BerichtGeplaatst: Ma Aug 27, 2007 3:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

tis weer mislukt hij vliegt weer achter uit en is weer gecracht wat kan ik er nog aan doen?
groeteh jeroen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
bekker



Geregistreerd op: 28-8-2007
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: Di Aug 28, 2007 11:31 am    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb het probleem ook en volgens mee heft het te maken met de cockpit die omhoog komt door de accu ik wil de flap eronder afsnijden zodat hij goed op zij plek blijft. ik moet het nog doen dus ik kan niet zeggen of het helpt. misschien dat iemand dit al heeft geprobeerd?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
endeavour



Geregistreerd op: 24-7-2007
Berichten: 6

BerichtGeplaatst: Di Aug 28, 2007 10:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Misschien een rare vraag, maar vliegt hij ook achteruit als je naar voren stuurt?
Een heli kan je eigenlijk niet laten opstijgen zonder te sturen.
Probeer eens op een gladde vloer alvast naar voren te sturen vlak voor het loskomen. Als hij dan vooruit schuift is er niets aan de hand, maar waarschijnlijk het grondeffect (rotoren draaien en dus ook de lucht waar de heli eerst op "drijft" draait en verplaatst zich)
Als je durft om iets hoger te vliegen kan de lucht vrij wegstromen en hangt de heli veel stabiler.

Schuift de heli ook bij knuppel vol naar voren nog steeds naar achteren, dan is er iets niet goed afgesteld. Kan me haast niet voorstellen dat dat aan een kleine verstelling van de kap zou kunnen liggen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
bekker



Geregistreerd op: 28-8-2007
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: Wo Aug 29, 2007 4:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

je moet inderdaad iets naar voren sturen maar ik heb wel het idee dat door de verstelling de achtewaards beweging iets minder is
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
jeroenheikamp



Geregistreerd op: 21-8-2007
Berichten: 7

BerichtGeplaatst: Wo Aug 29, 2007 8:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

mijne vlieg nog steeds achter uit als ik de knuppel naar vooren doe maaar als ik vlieg gaat hij opeens naar voren (niet altijd dus) dus hij is nu weer kapot Sad kan het ook komen door dat je vlak bij huizen vliegt dat je en straling hebt?
khoor et wel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
endeavour



Geregistreerd op: 24-7-2007
Berichten: 6

BerichtGeplaatst: Vr Aug 31, 2007 12:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Vlieg je buiten? Ieder zuchtje wind is al genoeg om de heli een bepaalde kant op te laten gaan. Heb je trouwens de knopjes van de servoreverser op je zender wel goed staan? De linker twee naar boven en de rechter twee naar beneden (tenminste voor mode 2 dus gas links)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
jeroenheikamp



Geregistreerd op: 21-8-2007
Berichten: 7

BerichtGeplaatst: Di Sep 04, 2007 1:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik vlieg als er geen windstaaat buiten ja
maar als hij vliegt vlieg t hij dan ook aleen maar achter uit (nooit vooruit!!!)
dus ik weet het egt niet meer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Duivleo



Geregistreerd op: 16-8-2007
Berichten: 8

BerichtGeplaatst: Za Sep 29, 2007 10:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Misschien dat je de verbinding tussen de servo-armen en de swashplate los moet maken en die verbinding iets langer moet maken door het plastieke gedeelte tegen de klok in te draaien. (heeft ook een effect op links/rechts; die moet je dan ook iets bijdraaien.)

Staat je swashplate wel op de goede hoogte? (Mijne stond te laag nadat ik de plastic swashplate had vervangen door een aluminium swashplate.) Deze hoogte wordt bepaald door de hoogte van de onderste rotor-bladen. Deze hoogte dient dusdanig te zijn dat de schroefjes in de gaatjes van de outershaft komen.

Kwestie van vliegen, bijdraaien, vliegen, bijdraaien, etc. Bij mij was het binnen 3 Lipo-ladingen klaar.

Succes,
Leo
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Aerotronic's Forum forum index -> Coaxiaal (Lama & Robins) Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

Copyright © 2006-2014 AeroTronic
Powered by phpBB Group Catalogus RSS
Valid HTML 4.01 Transitional! Valid CSS!