Home » Forum » Site » GEGEVENS AEROTRONIC VERLOREN, ZEER URGENT Login Inloggen   
Categorieën
Winkelwagen more
Uw winkelwagen
is leeg
Snel Zoeken
 
In beschrijving zoeken
Uitgebreid Zoeken
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
 Herinner mij
      Lees dit eerst!
 

Wachtwoord vergeten?
Account aanmaken
Informatie Centrum
ForumForum
Neem contact opNeem contact op
Over AeroTronicOver AeroTronic
BestandenBestanden
Welke korting krijg ik?Kortingen
Tips & handige infoHelppagina
Verzenden & RetournerenVerzenden & Retourneren
Privacy verklaringPrivacy verklaring
Algemene VoorwaardenAlgemene Voorwaarden
Alle ProductenAlle Producten
Site MapSite Map
Geregistreerd bij KvK te
Groningen onder nr.: 2089795
Aerotronic's Forum forum index Aerotronic's Forum
Gebruikerservaringen & informatie
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   RegistreerRegistreer   

GEGEVENS AEROTRONIC VERLOREN, ZEER URGENT

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Aerotronic's Forum forum index -> Site
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
aldert
Site Admin


Geregistreerd op: 1-2-2006
Berichten: 219

BerichtGeplaatst: Za Sep 23, 2006 4:40 pm    Onderwerp: GEGEVENS AEROTRONIC VERLOREN, ZEER URGENT Reageer met quote

L.s.

De verhuizing was nog niet daar, of E-dentify weet mij opnieuw het bloed onder de nagels vandaan te halen Crying or Very sad

Er waren weer problemen en men heeft nu een backup terug gezet van eind augustus!!!

Dit houdt in dat alle bestellingen van september verdwenen zijn + de documenten voor de administratie.

Uiteraard vrij nalatig van mij om zelf niet wekelijks (of vaker) een backup van de DB te maken (iets wat ik dankzij deze host wel geleerd heb), maar ik wist ook dat zij dat zelf dagelijks deden...

Hebt u een bestelling geplaatst in september, zou u dan zo vriendelijk willen zijn om of het bevestigingsmailtje van de bestelling te sturen naar info AT aerotronic PUNT nl (AT=@, PUNT = . Wink) of om opnieuw de bestelling te plaatsen en in het commentaar te vermelden: "herbestelling, al geleverd", indien nog niet geleverd, graag vermelden.

Dit zou mijn leed nog ietswat kunnen verzachten.

Ik dank u zeer vriendelijk.

Met vriendelijke groet,
Aldert Berends
_________________
AeroTronic.nl Rocks (H)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
aldert
Site Admin


Geregistreerd op: 1-2-2006
Berichten: 219

BerichtGeplaatst: Ma Sep 25, 2006 9:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

E-mail werkt weer Smile

We zitten nu op een andere server. Mocht u nog problemen tegenkomen (ivm compatibiliteit, wat ik niet verwacht), dan hoor ik dat graag van u.

Het kan zijn dat er e-mails verloren zijn gegaan. Morgen heb ik op alle resterende e-mails antwoord gegeven. Heeft u dan nog geen antwoord? Graag even opnieuw sturen.

Mijn excuses voor het ongemak.
_________________
AeroTronic.nl Rocks (H)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
aldert
Site Admin


Geregistreerd op: 1-2-2006
Berichten: 219

BerichtGeplaatst: Di Sep 26, 2006 2:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mail is nog niet geheel opgelost.

Dit zal zo duren totaan de officiële DNS-wijziging (deze wordt vandaag gefaxt en zal hopelijk binnen drie dagen uitgevoerd zijn).
_________________
AeroTronic.nl Rocks (H)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Aerotronic's Forum forum index -> Site Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

Copyright © 2006-2014 AeroTronic
Powered by phpBB Group Catalogus RSS
Valid HTML 4.01 Transitional! Valid CSS!