Home » Forum » Site » E-mail, niet beantwoord, 2 mailservers Login Inloggen   
Categorieën
Winkelwagen more
Uw winkelwagen
is leeg
Snel Zoeken
 
In beschrijving zoeken
Uitgebreid Zoeken
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
 Herinner mij
      Lees dit eerst!
 

Wachtwoord vergeten?
Account aanmaken
Informatie Centrum
ForumForum
Neem contact opNeem contact op
Over AeroTronicOver AeroTronic
BestandenBestanden
Welke korting krijg ik?Kortingen
Tips & handige infoHelppagina
Verzenden & RetournerenVerzenden & Retourneren
Privacy verklaringPrivacy verklaring
Algemene VoorwaardenAlgemene Voorwaarden
Alle ProductenAlle Producten
Site MapSite Map
Geregistreerd bij KvK te
Groningen onder nr.: 2089795
Aerotronic's Forum forum index Aerotronic's Forum
Gebruikerservaringen & informatie
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   RegistreerRegistreer   

E-mail, niet beantwoord, 2 mailservers

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Aerotronic's Forum forum index -> Site
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
aldert
Site Admin


Geregistreerd op: 1-2-2006
Berichten: 219

BerichtGeplaatst: Za Jun 03, 2006 5:06 pm    Onderwerp: E-mail, niet beantwoord, 2 mailservers Reageer met quote

Mijn excuses, sorry, sorry, sorry

Dhr. Van Zuylen heeft mij er op gewezen dat hij geen reactie ontving op de 2 e-mailtjes die hij had gestuurd via het contactformulier. Deze bleken niet op het normale account te staan, maar ergens anders. Hartelijk dank voor het doorgeven!

Sinds de serververhuizing is de e-mail ook verhuist, terwijl we veronderstelden dat dit nog op de server in Denemarken zou aankomen (wat ook meer dan logisch zou zijn). De 'door' het formulier gestuurde mail is bij de nederlandse server terecht gekomen (E-Dentify), terwijl bedoeld was dat dit bij de Denemarkse server aan zou komen (TalkActive). Blijkbaar heeft de besturing de mail intern gehouden en zelf naar het hoofdaccount daarvan gestuurd. De problemen (veroorzaakt door doorverwijzingen van de Domain Name Server) worden zsm officieel opgelost; 10 juni zullen DNS wijzigingen doorgevoerd zijn, wij zijn onderwijl ons er van bewust dat wij ook het andere adres moeten controleren.

Nu we het toch over bereikbaarheid hebben: er is een telefoonbeantwoorder geïnstalleerd. Deze zal na 4 keer overgaan uw verhaal waarnemen, we bellen of mailen terug aan de hand van uw ingesproken bericht

Nogmaals onze excuses en bedankt voor uw begrip!

Groeten,
Aldert Berends
_________________
AeroTronic.nl Rocks (H)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Aerotronic's Forum forum index -> Site Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

Copyright © 2006-2014 AeroTronic
Powered by phpBB Group Catalogus RSS
Valid HTML 4.01 Transitional! Valid CSS!