|
|
|
|
 |
Geregistreerd bij KvK te Groningen onder nr.: 2089795 |
|
 |
|
|
 |  |
|
 |
|
 |
Aerotronic's Forum Gebruikerservaringen & informatie
|
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
aldert Site Admin

Geregistreerd op: 1-2-2006 Berichten: 219
|
Geplaatst: Za Jun 03, 2006 5:06 pm Onderwerp: E-mail, niet beantwoord, 2 mailservers |
|
|
Mijn excuses, sorry, sorry, sorry
Dhr. Van Zuylen heeft mij er op gewezen dat hij geen reactie ontving op de 2 e-mailtjes die hij had gestuurd via het contactformulier. Deze bleken niet op het normale account te staan, maar ergens anders. Hartelijk dank voor het doorgeven!
Sinds de serververhuizing is de e-mail ook verhuist, terwijl we veronderstelden dat dit nog op de server in Denemarken zou aankomen (wat ook meer dan logisch zou zijn). De 'door' het formulier gestuurde mail is bij de nederlandse server terecht gekomen (E-Dentify), terwijl bedoeld was dat dit bij de Denemarkse server aan zou komen (TalkActive). Blijkbaar heeft de besturing de mail intern gehouden en zelf naar het hoofdaccount daarvan gestuurd. De problemen (veroorzaakt door doorverwijzingen van de Domain Name Server) worden zsm officieel opgelost; 10 juni zullen DNS wijzigingen doorgevoerd zijn, wij zijn onderwijl ons er van bewust dat wij ook het andere adres moeten controleren.
Nu we het toch over bereikbaarheid hebben: er is een telefoonbeantwoorder geïnstalleerd. Deze zal na 4 keer overgaan uw verhaal waarnemen, we bellen of mailen terug aan de hand van uw ingesproken bericht
Nogmaals onze excuses en bedankt voor uw begrip!
Groeten,
Aldert Berends _________________ AeroTronic.nl Rocks (H) |
|
Naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls
|
|
|